Evaluation of Corporate Environment of a Municipality in view of SME
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001722" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001722 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení podnikatelského prostředí obce z pohledu podniků MSP
Original language description
Cílem článku je prezentovat výsledky primárního výzkumu zaměřeného na posouzení kvality podnikatelského prostředí obce a úrovně komunikace obce s organizacemi MSP se sídlem na jejich území. Výzkum byl realizován na přelomu roku 2011 a 2012 katedrou marketingu OPF v Karviné, jako součást řešení výzkumného úkolu: "Výzkum klíčových faktorů rozvoje MSP v turbulentním a rychle se měnícím tržním prostředí", projektu: CZ.1.07/2.3.00/20.0016. Použité metody v článku jsou induktivní metoda, teoretická rozprava kroli obce při vytváření podnikatelského prostředí, vycházející z marketingu obce a deskriptivní primární výzkum s analýzou zjištěných údajů. Závěry šetření lze shrnout do poznání, že vytváření kvalitního podnikatelského prostředí, pozitivně ovlivňujícírozvoj MSP, se lépe daří spíše v menších obcích než v těch velkých (nad 6 tis. obyvatel).
Czech name
Hodnocení podnikatelského prostředí obce z pohledu podniků MSP
Czech description
Cílem článku je prezentovat výsledky primárního výzkumu zaměřeného na posouzení kvality podnikatelského prostředí obce a úrovně komunikace obce s organizacemi MSP se sídlem na jejich území. Výzkum byl realizován na přelomu roku 2011 a 2012 katedrou marketingu OPF v Karviné, jako součást řešení výzkumného úkolu: "Výzkum klíčových faktorů rozvoje MSP v turbulentním a rychle se měnícím tržním prostředí", projektu: CZ.1.07/2.3.00/20.0016. Použité metody v článku jsou induktivní metoda, teoretická rozprava kroli obce při vytváření podnikatelského prostředí, vycházející z marketingu obce a deskriptivní primární výzkum s analýzou zjištěných údajů. Závěry šetření lze shrnout do poznání, že vytváření kvalitního podnikatelského prostředí, pozitivně ovlivňujícírozvoj MSP, se lépe daří spíše v menších obcích než v těch velkých (nad 6 tis. obyvatel).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.20.0016" target="_blank" >EE2.3.20.0016: Through the targeted research in the area of small and middle-sized companies to reaching competitive knowledge economy</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XV. MEZINÁRODNÍ KOLOKVIUM O REGIONÁLNÍCH VĚDÁCH
ISBN
978-80-210-5875-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
342-352
Publisher name
Masarykova univerzita Brno
Place of publication
Brno
Event location
Valtice
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—