All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New approach of hotel business in the organization of social events

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001937" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001937 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nový přístup ubytovacích zařízení při organizaci společenských akcí

  • Original language description

    Nové trendy a vlna inovací, nových postupů řešení, budování nových systémů řízení zasáhla všechny oblasti společnosti. Také vztahy mezi jednotlivými subjekty na trhu cestovního ruchu se vyvíjí v intencích nových přístupů, pod vlivem aktuálních trendů. Spolupráce a komunikace se mění. Podtrhuje se nezbytnost inovativního přístupu v budování vzájemných vztahů na nových základech, schopnosti pružného přizpůsobení se proměnám doby, stavu a požadavkům trhu i společnosti jako celku. Synergie, plynoucí z pochopení této nezbytnosti se projevuje také ve spolupráci škol a praxe. Inovativní přístup spolupráce ubytovacích zařízení a škol při organizaci společenských akcí posiluje konkurenceschopnost jednotlivého podniku i destinace. Hotely novým způsobem začleňujído jejich přípravy a vlastní realizace studenty vysokých škol, využívají jejich znalostní potenciál a nabyté dovednosti.

  • Czech name

    Nový přístup ubytovacích zařízení při organizaci společenských akcí

  • Czech description

    Nové trendy a vlna inovací, nových postupů řešení, budování nových systémů řízení zasáhla všechny oblasti společnosti. Také vztahy mezi jednotlivými subjekty na trhu cestovního ruchu se vyvíjí v intencích nových přístupů, pod vlivem aktuálních trendů. Spolupráce a komunikace se mění. Podtrhuje se nezbytnost inovativního přístupu v budování vzájemných vztahů na nových základech, schopnosti pružného přizpůsobení se proměnám doby, stavu a požadavkům trhu i společnosti jako celku. Synergie, plynoucí z pochopení této nezbytnosti se projevuje také ve spolupráci škol a praxe. Inovativní přístup spolupráce ubytovacích zařízení a škol při organizaci společenských akcí posiluje konkurenceschopnost jednotlivého podniku i destinace. Hotely novým způsobem začleňujído jejich přípravy a vlastní realizace studenty vysokých škol, využívají jejich znalostní potenciál a nabyté dovednosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Folia Turistica 2

  • ISBN

    978-80-557-0351-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    158-164

  • Publisher name

    EF UMB v Banské Bystrici

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article