CLAIMS PROCESSING AS A ELEMENT IN CRM AS A LOGISTIC TECHNOLOGY
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001982" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001982 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM
Original language description
Obsahem příspěvku je představit vyřizování reklamací jako součást zákaznického servisu, který je v praxi podporován implementací moderních informačních technologií. Mezi softwarové vybavení podporující v současné době poskytování služeb zákaznického servisu patří z pohledu logistiky také CRM.
Czech name
Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM
Czech description
Obsahem příspěvku je představit vyřizování reklamací jako součást zákaznického servisu, který je v praxi podporován implementací moderních informačních technologií. Mezi softwarové vybavení podporující v současné době poskytování služeb zákaznického servisu patří z pohledu logistiky také CRM.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Logistika v teorii a praxi IV.
ISBN
978-80-7454-145-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
163-172
Publisher name
FLKŘ, Ústav logistiky, OHK Uherské Hradiště
Place of publication
Uherské Hradiště
Event location
Uherské Hradiště
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—