Counselling Intervention for Students to Coping with Stresssful Events during University Studies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002334" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002334 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia
Original language description
Cílem stati je zjistit, jak zvládají studenti Obchodně podnikatelské fakulty, Slezské univerzity v Karviné nároky stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. Jak ke studentům přistupovat při zvládání stresových situací a na jaký způsob zvládáníse má poradenská intervence v průběhu vysokoškolského studia nejvíce zaměřovat? Záměrem poradenské intervence k zvládání stresových situací studentů na Obchodně podnikatelské fakultě, Slezské univerzity v Karviné v průběhu vysokoškolského studia je koučovat jejich dovednosti strategického, potažmo akčního plánování. Úvod popisuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "rámování" a "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Podle výsledků empirické sondy je nezbytné zaměřit poradenskou intervenci na studenty, kteří oddalují řešení a nezvládaj
Czech name
Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia
Czech description
Cílem stati je zjistit, jak zvládají studenti Obchodně podnikatelské fakulty, Slezské univerzity v Karviné nároky stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. Jak ke studentům přistupovat při zvládání stresových situací a na jaký způsob zvládáníse má poradenská intervence v průběhu vysokoškolského studia nejvíce zaměřovat? Záměrem poradenské intervence k zvládání stresových situací studentů na Obchodně podnikatelské fakultě, Slezské univerzity v Karviné v průběhu vysokoškolského studia je koučovat jejich dovednosti strategického, potažmo akčního plánování. Úvod popisuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "rámování" a "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Podle výsledků empirické sondy je nezbytné zaměřit poradenskou intervenci na studenty, kteří oddalují řešení a nezvládaj
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Hospodářská politika v členských zemích Evropské unie
ISBN
978-80-248-3094-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
542-555
Publisher name
EkF VŠB - Technická univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Velké Karlovice
Event date
Sep 18, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—