All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Counselling Intervention for Students to Coping with Stresssful Events during University Studies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002334" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002334 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia

  • Original language description

    Cílem stati je zjistit, jak zvládají studenti Obchodně podnikatelské fakulty, Slezské univerzity v Karviné nároky stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. Jak ke studentům přistupovat při zvládání stresových situací a na jaký způsob zvládáníse má poradenská intervence v průběhu vysokoškolského studia nejvíce zaměřovat? Záměrem poradenské intervence k zvládání stresových situací studentů na Obchodně podnikatelské fakultě, Slezské univerzity v Karviné v průběhu vysokoškolského studia je koučovat jejich dovednosti strategického, potažmo akčního plánování. Úvod popisuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "rámování" a "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Podle výsledků empirické sondy je nezbytné zaměřit poradenskou intervenci na studenty, kteří oddalují řešení a nezvládaj

  • Czech name

    Poradenská intervence pro studenty k zvládání stresových situací vysokoškolského studia

  • Czech description

    Cílem stati je zjistit, jak zvládají studenti Obchodně podnikatelské fakulty, Slezské univerzity v Karviné nároky stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. Jak ke studentům přistupovat při zvládání stresových situací a na jaký způsob zvládáníse má poradenská intervence v průběhu vysokoškolského studia nejvíce zaměřovat? Záměrem poradenské intervence k zvládání stresových situací studentů na Obchodně podnikatelské fakultě, Slezské univerzity v Karviné v průběhu vysokoškolského studia je koučovat jejich dovednosti strategického, potažmo akčního plánování. Úvod popisuje rozdíly mezi reaktivním a proaktivním zvládáním stresových situací v průběhu vysokoškolského studia. První část popisuje "rámování" a "přerámování" jako nástroj systemického koučování. Druhá část se věnuje metodologii empirické sondy reakcí studentů na stresové situace vysokoškolského studia. Podle výsledků empirické sondy je nezbytné zaměřit poradenskou intervenci na studenty, kteří oddalují řešení a nezvládaj

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hospodářská politika v členských zemích Evropské unie

  • ISBN

    978-80-248-3094-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    542-555

  • Publisher name

    EkF VŠB - Technická univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Velké Karlovice

  • Event date

    Sep 18, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article