Marketing in Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002753" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002753 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing ve školství
Original language description
Příspěvek je zaměřen na využívání marketing v oblasti středních škol. Vzhledem k ubývajícímu počtu studentů musejí školy o nové studenty bojovat a to pro ně znamená začít využívat marketingové techniky. V konkurenčním prostředí nelze se prezentovat jen kvalitou výuky, ale škola musí použít strategie marketingového mixu.
Czech name
Marketing ve školství
Czech description
Příspěvek je zaměřen na využívání marketing v oblasti středních škol. Vzhledem k ubývajícímu počtu studentů musejí školy o nové studenty bojovat a to pro ně znamená začít využívat marketingové techniky. V konkurenčním prostředí nelze se prezentovat jen kvalitou výuky, ale škola musí použít strategie marketingového mixu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z III. ročníku mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd.
ISBN
978-80-7478-645-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
71-78
Publisher name
Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Place of publication
Olomouc, Česká republika
Event location
Olomouc
Event date
Apr 29, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—