All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Survey of the current offer of tourism trends in selected travel agencies in the Moravian-Silesian Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000013" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000013 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji

  • Original language description

    Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice

  • Czech name

    Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji

  • Czech description

    Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu

  • ISBN

    9788076270060

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    79-86

  • Publisher name

    VŠOH

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Apr 3, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article