All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Does brand information help consumers make a choice in the presence of a compromise?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F21%3AA0000262" target="_blank" >RIV/47813059:19520/21:A0000262 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://conferences.euba.sk/merkur/images/proceedings/merkur_2021.pdf" target="_blank" >https://conferences.euba.sk/merkur/images/proceedings/merkur_2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pomáhá informace o značce spotřebitelům učinit rozhodnutí za přítomnosti kompromisu?

  • Original language description

    Porozumění chování spotřebitele a tomu, jak spotřebitelé volí mezi dostupnými alternativami je jednou z klíčových, ale také nejvíce komplexních úloh v marketingu. Podle literatury větší počet alternativ nebo atributů v nabídce ne vždy pomáhá spotřebitelům najít nejvhodnější produkt, naopak složitější rozhodování může vést k odložení volby. Na druhou stranu kontextové efekty včetně efektu kompromisu snižují složitost volby a mohou 'pošťouchnout' spotřebitele k volbě prostřední alternativy. Tento článek se zaměřuje na interakci mezi kontextem rozhodovacího setu a značkou jakožto dodatečnou informací o alternativách a jejich vlivem na odložení volby u dvou produktových kategorií. Analýzou rozhodování 1 050 respondentů v online dotazníku byly zjištěny různé výsledky u obou zkoumaných produktů.

  • Czech name

    Pomáhá informace o značce spotřebitelům učinit rozhodnutí za přítomnosti kompromisu?

  • Czech description

    Porozumění chování spotřebitele a tomu, jak spotřebitelé volí mezi dostupnými alternativami je jednou z klíčových, ale také nejvíce komplexních úloh v marketingu. Podle literatury větší počet alternativ nebo atributů v nabídce ne vždy pomáhá spotřebitelům najít nejvhodnější produkt, naopak složitější rozhodování může vést k odložení volby. Na druhou stranu kontextové efekty včetně efektu kompromisu snižují složitost volby a mohou 'pošťouchnout' spotřebitele k volbě prostřední alternativy. Tento článek se zaměřuje na interakci mezi kontextem rozhodovacího setu a značkou jakožto dodatečnou informací o alternativách a jejich vlivem na odložení volby u dvou produktových kategorií. Analýzou rozhodování 1 050 respondentů v online dotazníku byly zjištěny různé výsledky u obou zkoumaných produktů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Merkúr 2021: Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists.

  • ISBN

    9788022549097

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    151-160

  • Publisher name

    Vydavateľstvo EKONÓM, University of Economics in Bratislava Slovak Republic

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Dec 10, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article