All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of evaluation of the demands for public transport service

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48535664%3A_____%2F06%3A%230000276" target="_blank" >RIV/48535664:_____/06:#0000276 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika hodnocení požadavků na dopravní obslužnost

  • Original language description

    Je založena na práci s požadavky, které byly ve formalizované struktuře zadány obcemi nebo kraji. Je použito hodnocení stromem kritérií, který se skládá ze tří úrovní: druh cesty, četnost (pravidelnost) cesty, denní doba. Experti jednotlivá kritéria hodnotí body. Z bodových hodnot jsou následně vypočteny průměry za všechny experty, které jsou dále normalizovány, a vytvořena konečná sada bodového hodnocení pro každý druh cesty, četnost a denní dobu, kdy má být příslušný požadavek realizován. Do dalšího hodnocení dále vstupují požadavky se zadaným minimálním bodovým hodnocením; veškeré zadané požadavky se použijí jako benchmark. Výsledné požadavky jsou kumulovány v čase. Je uvažováno s poklesem počtu cestující v důsledku čekání a spojování cest různého druhu do stejného cíle (např. úřad a lékař). Z těchto požadavků je vytvářen dopravní proud (počty cestujících) nad dvěma variantami dopravního spojení s využitím autobusové a vlakové dopravy, ze kterého jsou následně vypočteny očekávané do

  • Czech name

    Metodika hodnocení požadavků na dopravní obslužnost

  • Czech description

    Je založena na práci s požadavky, které byly ve formalizované struktuře zadány obcemi nebo kraji. Je použito hodnocení stromem kritérií, který se skládá ze tří úrovní: druh cesty, četnost (pravidelnost) cesty, denní doba. Experti jednotlivá kritéria hodnotí body. Z bodových hodnot jsou následně vypočteny průměry za všechny experty, které jsou dále normalizovány, a vytvořena konečná sada bodového hodnocení pro každý druh cesty, četnost a denní dobu, kdy má být příslušný požadavek realizován. Do dalšího hodnocení dále vstupují požadavky se zadaným minimálním bodovým hodnocením; veškeré zadané požadavky se použijí jako benchmark. Výsledné požadavky jsou kumulovány v čase. Je uvažováno s poklesem počtu cestující v důsledku čekání a spojování cest různého druhu do stejného cíle (např. úřad a lékař). Z těchto požadavků je vytvářen dopravní proud (počty cestujících) nad dvěma variantami dopravního spojení s využitím autobusové a vlakové dopravy, ze kterého jsou následně vypočteny očekávané do

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    AP - Municipal, regional and transportation planning

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1F44E%2F081%2F410" target="_blank" >1F44E/081/410: Decision support system proposal in the public transport service obligation financing.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

  • Publisher/client name

  • Version

  • Carrier ID