Marketing analysis of cross-country passenger car project
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49408151%3A_____%2F01%3APAOT0001" target="_blank" >RIV/49408151:_____/01:PAOT0001 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová analýza projektu automobilu osobního terénního
Original language description
Marketingová analýza řeší komplexní přehled o takticko-technických datech v současné době vyráběné automobilní techniky kategorie osobní terénní automobil a stanovuje optimální varianty návrhu řešení v dané oblasti vyzbrojování AČR.
Czech name
Marketingová analýza projektu automobilu osobního terénního
Czech description
—
Classification
Type
V<sub>x</sub> - Unclassified - Research report containing classified information
CEP classification
KA - Militarism
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/OB03041100012" target="_blank" >OB03041100012: *</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
116
Place of publication
Vyškov
Publisher/client name
Ministerstvo obrany ČR
Version
—