Evolution, terminology and general view on strategic planning and management (2.)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F03%3A00000109" target="_blank" >RIV/49777513:23210/03:00000109 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývoj, terminologie a obecné pohledy na strategické plánování a řízení (2.)
Original language description
Vývoj, terminologie a obecné pohledy na strategické plánování a řízení. Objasnění těchto pojmů s ohledem na historický vývoj strategického managementu. Charakteristika strategického plánování a strategického řízení.
Czech name
Vývoj, terminologie a obecné pohledy na strategické plánování a řízení (2.)
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketingové noviny
ISSN
1213-9211
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
5-8
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—