Horizontal strategy (1.)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F04%3A00000229" target="_blank" >RIV/49777513:23210/04:00000229 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Horizontální strategie (1.)
Original language description
Článek objasňuje problematiku horizontální strategie, která je v hierarchii firemních strategií u diverzifikovaných společností často neprávem opomíjena. Horizontální strategie představuje řešení vzájemných strategických vztahů obchodních jednotek (SBUs)
Czech name
Horizontální strategie (1.)
Czech description
Článek objasňuje problematiku horizontální strategie, která je v hierarchii firemních strategií u diverzifikovaných společností často neprávem opomíjena. Horizontální strategie představuje řešení vzájemných strategických vztahů obchodních jednotek (SBUs)
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JP - Industrial processes and processing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketingové noviny
ISSN
1213-9211
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
1-5
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—