All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500310" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500310 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness

  • Original language description

    Odpovědné podnikání znamená úspěšně podnikat a zároveň myslet i na sociální a ekologické zájmy. Zařadit sociální a ekologické aspekty do činností, které směřují k tvorbě zisku. Odpovědný podnik uspokojuje požadavky nejen zákazníků, ale i dalších osob, sekterými spolupracuje při svých aktivitách. Společensky odpovědný podnik pozitivně působí na celou společnost a usměrňuje svůj vliv na životní prostředí. Společenská odpovědnost firem je koncept, způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Dobrovolně odpovědné chování firmy stojí na třech pilířích, a to na oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Ve svém příspěvku vás seznámím s posláním konceptu společensky odpovědného chování podniku, s jeho charakteristickými znaky a výhodami. Dále se pokusím odpovědět na otázku: "Proč být společensky odpovědným podnikem?

  • Czech name

    Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness

  • Czech description

    Odpovědné podnikání znamená úspěšně podnikat a zároveň myslet i na sociální a ekologické zájmy. Zařadit sociální a ekologické aspekty do činností, které směřují k tvorbě zisku. Odpovědný podnik uspokojuje požadavky nejen zákazníků, ale i dalších osob, sekterými spolupracuje při svých aktivitách. Společensky odpovědný podnik pozitivně působí na celou společnost a usměrňuje svůj vliv na životní prostředí. Společenská odpovědnost firem je koncept, způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Dobrovolně odpovědné chování firmy stojí na třech pilířích, a to na oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Ve svém příspěvku vás seznámím s posláním konceptu společensky odpovědného chování podniku, s jeho charakteristickými znaky a výhodami. Dále se pokusím odpovědět na otázku: "Proč být společensky odpovědným podnikem?

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JP - Industrial processes and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Education, research, innovation 2008

  • ISBN

    978-80-227-2849-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slovak University of Technology

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Apr 24, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article