Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F08%3A00500310" target="_blank" >RIV/49777513:23210/08:00500310 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness
Original language description
Odpovědné podnikání znamená úspěšně podnikat a zároveň myslet i na sociální a ekologické zájmy. Zařadit sociální a ekologické aspekty do činností, které směřují k tvorbě zisku. Odpovědný podnik uspokojuje požadavky nejen zákazníků, ale i dalších osob, sekterými spolupracuje při svých aktivitách. Společensky odpovědný podnik pozitivně působí na celou společnost a usměrňuje svůj vliv na životní prostředí. Společenská odpovědnost firem je koncept, způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Dobrovolně odpovědné chování firmy stojí na třech pilířích, a to na oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Ve svém příspěvku vás seznámím s posláním konceptu společensky odpovědného chování podniku, s jeho charakteristickými znaky a výhodami. Dále se pokusím odpovědět na otázku: "Proč být společensky odpovědným podnikem?
Czech name
Corporate Social Responsibility - faktor výkonnosti a konkurenceschopnosti = Corporate Social responsibility - factors of performance and competitiveness
Czech description
Odpovědné podnikání znamená úspěšně podnikat a zároveň myslet i na sociální a ekologické zájmy. Zařadit sociální a ekologické aspekty do činností, které směřují k tvorbě zisku. Odpovědný podnik uspokojuje požadavky nejen zákazníků, ale i dalších osob, sekterými spolupracuje při svých aktivitách. Společensky odpovědný podnik pozitivně působí na celou společnost a usměrňuje svůj vliv na životní prostředí. Společenská odpovědnost firem je koncept, způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Dobrovolně odpovědné chování firmy stojí na třech pilířích, a to na oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Ve svém příspěvku vás seznámím s posláním konceptu společensky odpovědného chování podniku, s jeho charakteristickými znaky a výhodami. Dále se pokusím odpovědět na otázku: "Proč být společensky odpovědným podnikem?
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JP - Industrial processes and processing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Education, research, innovation 2008
ISBN
978-80-227-2849-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Slovak University of Technology
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Apr 24, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—