Dynamic loading of bogie components of locomotive 109E caused by short-circuit torque
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F10%3A00503446" target="_blank" >RIV/49777513:23210/10:00503446 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E vyvolané zkratovým momentem motoru
Original language description
Zpráva je zaměřena na analýzu vlivu zkratového momentu motoru na dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E. Je provedena analýza stability podvozku v závislosti na podélném skluzu kol. Odezva podvozku vybuzená zkratovým momentem je sledovánajak pro stabilní tak i nestabilní stav systému.
Czech name
Dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E vyvolané zkratovým momentem motoru
Czech description
Zpráva je zaměřena na analýzu vlivu zkratového momentu motoru na dynamické zatížení komponent podvozku lokomotivy 109E. Je provedena analýza stability podvozku v závislosti na podélném skluzu kol. Odezva podvozku vybuzená zkratovým momentem je sledovánajak pro stabilní tak i nestabilní stav systému.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
BI - Acoustics and oscillation
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Research Centre of Rail Vehicles</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů