All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The benefits of Virtual Reality in unusual and traditional areas (part 5)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F12%3A43916440" target="_blank" >RIV/49777513:23210/12:43916440 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přínosy virtuální reality v neobvyklých i klasických oblastech. (část 5.)

  • Original language description

    Článek pojednává o nasazení nástrojů virtuální reality (VR) v rámci dalších oblastí i mimo automotive industry a navazuje na předchozí čtyři články. První článek se věnoval konkrétním aplikacím virtuální reality, hlavně pak virtuálnímu testování ve FORDMotor Company. Druhý článek se věnoval nasazení nástrojů VR v oblasti návrhu vozu. Jednalo se o oblast digitalizace mnoha dříve obvykle prováděných činnosti a její efekty, plynoucí z nasazení této technologie. Třetí článek přinesl pohled na další aplikace a nasazeni nástrojů a technik VR za účelem možnosti porovnání nasazení v jednotlivých automobilkách a u výrobců pracovních strojů. Čtvrté pokračování přineslo informace o možnostech nasazení VR v rámci designu a prototypingu, marketingu, tréninku. Tento poslední článek přináší pokračování v rámci nasazování nástrojů VR spolu s popisem jejich efektů. Jedná se o oblasti ne zcela obvyklé, ale i o oblasti pro tuto technologii klasické. Mezi ty neobvykle lze zařadit oblast vizualizace dat,

  • Czech name

    Přínosy virtuální reality v neobvyklých i klasických oblastech. (část 5.)

  • Czech description

    Článek pojednává o nasazení nástrojů virtuální reality (VR) v rámci dalších oblastí i mimo automotive industry a navazuje na předchozí čtyři články. První článek se věnoval konkrétním aplikacím virtuální reality, hlavně pak virtuálnímu testování ve FORDMotor Company. Druhý článek se věnoval nasazení nástrojů VR v oblasti návrhu vozu. Jednalo se o oblast digitalizace mnoha dříve obvykle prováděných činnosti a její efekty, plynoucí z nasazení této technologie. Třetí článek přinesl pohled na další aplikace a nasazeni nástrojů a technik VR za účelem možnosti porovnání nasazení v jednotlivých automobilkách a u výrobců pracovních strojů. Čtvrté pokračování přineslo informace o možnostech nasazení VR v rámci designu a prototypingu, marketingu, tréninku. Tento poslední článek přináší pokračování v rámci nasazování nástrojů VR spolu s popisem jejich efektů. Jedná se o oblasti ne zcela obvyklé, ale i o oblasti pro tuto technologii klasické. Mezi ty neobvykle lze zařadit oblast vizualizace dat,

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JP - Industrial processes and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    AI magazine

  • ISSN

    1337-7612

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    88-90

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database