All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of virtual reality and entertainment industries technology in manufacturing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F13%3A43918434" target="_blank" >RIV/49777513:23210/13:43918434 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití technologií virtuální reality a zábavního průmyslu ve výrobě

  • Original language description

    Článek pojednává obecně o možnostech zachycení pohybu reálného člověka při práci, přenesení tohoto pohybu na digitální model člověka a následně jeho podrobení ergonomickým analýzám. Aby bylo možné toto vše provést, je nutné si uvědomit, jaké jsou v tétooblasti možnosti, zvolit jakými prostředky budeme pohyby člověka snímat, a dále pak v jakém softwaru provedeme ergonomické analýzy. Konkrétní případová studie pak popisuje možnosti využití snímače Kinect pro zachycení pohybů člověka a softwarového nástroje Process Simulate Human z rodiny digitálního podniku Tecnomatix, od společnosti SIEMENS PLM Industry.

  • Czech name

    Využití technologií virtuální reality a zábavního průmyslu ve výrobě

  • Czech description

    Článek pojednává obecně o možnostech zachycení pohybu reálného člověka při práci, přenesení tohoto pohybu na digitální model člověka a následně jeho podrobení ergonomickým analýzám. Aby bylo možné toto vše provést, je nutné si uvědomit, jaké jsou v tétooblasti možnosti, zvolit jakými prostředky budeme pohyby člověka snímat, a dále pak v jakém softwaru provedeme ergonomické analýzy. Konkrétní případová studie pak popisuje možnosti využití snímače Kinect pro zachycení pohybů člověka a softwarového nástroje Process Simulate Human z rodiny digitálního podniku Tecnomatix, od společnosti SIEMENS PLM Industry.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JP - Industrial processes and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů