All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dashboard carrier III. Replacement of steel part with composite

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F16%3A43932214" target="_blank" >RIV/49777513:23210/16:43932214 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/49777513:23520/16:43932214

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nosič palubní desky III. Náhrada ocelové části kompozitovou

  • Original language description

    Ve 3 etapě byla provedena dynamická analýza ocelového hybridního nosiče palubní desky automobilu. Konstrukční prvek byl dynamicky zatěžován ve vybraných řezech. Dynamické účinky byly získány numerickou simulací nárazu automobilu při rychlosti 64 km/h do pevné překážky a poskytl je zadavatel. Byla provedena kontrola pevnosti obou částí nosiče. Pozornost byla věnována hlavně pevnosti lepeného spoje mezi ocelovou a kompozitovou částí. Výpočtu pevnosti lepeného spoje předcházela analýza jeho modelování. Byly voleny různé typy spojů a různé typy prvků. Byl sledován vliv velikosti prvku na velikost napětí v ocelové části, kompozitové a zároveň v lepidle. Nakonec byl zvolen model, kdy vrstva lepidla mezi kompozitovou a ocelovou částí byla modelována pomocí objemových prvků.

  • Czech name

    Nosič palubní desky III. Náhrada ocelové části kompozitovou

  • Czech description

    Ve 3 etapě byla provedena dynamická analýza ocelového hybridního nosiče palubní desky automobilu. Konstrukční prvek byl dynamicky zatěžován ve vybraných řezech. Dynamické účinky byly získány numerickou simulací nárazu automobilu při rychlosti 64 km/h do pevné překážky a poskytl je zadavatel. Byla provedena kontrola pevnosti obou částí nosiče. Pozornost byla věnována hlavně pevnosti lepeného spoje mezi ocelovou a kompozitovou částí. Výpočtu pevnosti lepeného spoje předcházela analýza jeho modelování. Byly voleny různé typy spojů a různé typy prvků. Byl sledován vliv velikosti prvku na velikost napětí v ocelové části, kompozitové a zároveň v lepidle. Nakonec byl zvolen model, kdy vrstva lepidla mezi kompozitovou a ocelovou částí byla modelována pomocí objemových prvků.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné

Data specific for result type

  • Number of pages

    29

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    Volkswagen AG

  • Version