All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Structural optimization of upper unibody segment of a car chassis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F19%3A43956076" target="_blank" >RIV/49777513:23210/19:43956076 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strukturální optimalizace kloboukové části karoserie vozu

  • Original language description

    Předmětem výzkumu bylo nalezení optimální nosné struktury kloboukové části karoserie vozu pro tři základní zátěžné stavy (U-ohyb, torzní tuhost a linearizované zatížení od levostranného čelního nárazu). Samotná strukturální analýza byla řešena za využití topologické optimalizace aplikované na numerickém modelu na principu metody konečných prvků. Optimalizace byla provedena jednak pro samostatné zátěžné stavy tak i pro kombinované zatížení s následnou verifikací výsledných struktur za pomoci lineárních statických úloh. Celkově bylo provedeno několik iterací se zmenšenou velikostí sítě až k hranici dostupné výpočetní kapacity.

  • Czech name

    Strukturální optimalizace kloboukové části karoserie vozu

  • Czech description

    Předmětem výzkumu bylo nalezení optimální nosné struktury kloboukové části karoserie vozu pro tři základní zátěžné stavy (U-ohyb, torzní tuhost a linearizované zatížení od levostranného čelního nárazu). Samotná strukturální analýza byla řešena za využití topologické optimalizace aplikované na numerickém modelu na principu metody konečných prvků. Optimalizace byla provedena jednak pro samostatné zátěžné stavy tak i pro kombinované zatížení s následnou verifikací výsledných struktur za pomoci lineárních statických úloh. Celkově bylo provedeno několik iterací se zmenšenou velikostí sítě až k hranici dostupné výpočetní kapacity.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    1

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    ŠKODA AUTO a.s.

  • Version