COMMUNICATION OF RECOVERY UNIT WITH SERVER
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F20%3A43958876" target="_blank" >RIV/49777513:23210/20:43958876 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
KOMUNIKACE REKUPERAČNÍ JEDNOTKY SE SERVEREM
Original language description
Projekt řešil hospodárnost provozu rekuperačních jednotek z několika hledisek. Hlavním hlediskem bylo efektivní řešení poruch rekuperačních jednotek, kdy servisní technik v případě poruchy má k dispozici informace přímo z jednotky (a to i zpětně) a nemusí spoléhat na informace od zákazníka, který jednotku vlastní a provozuje. Často totiž nejsou zákazníci schopni adekvátním způsobem předat požadované informace o poruše a servisní technik je často nejprve nucen zákazníka osobně navštívit, aby zjistil, k jaké poruše došlo a mohl si teprve objednat náhradní díly nutné k opravě. Tímto řešením je nyní možné realizovat snížení nákladů a času potřebného na opravu rekuperační jednotky. Dalším hlediskem je možnost analyzovat data před poruchou a odhalit příčiny, které k poruše vedly a do budoucna se nechat na obdobné stavy předem upozorňovat a pokusit se tak předcházet některým typům poruch, či omezovat jejich dopady. V některých případech pak díky tomuto řešení může být servisní technik schopen závadu odstranit na dálku, či přepnout jednotku do nouzového režimu, než dojde k realizaci její opravy na místě. Předmětu a cíli inovačního voucheru odpovídá i skladba jednotlivých výzkumných aktivit, které na sebe logicky navazovaly a vcelku tvoří jednotný komplex výzkumných prací, které vedly k naplnění stanovených cílů a výzkumnému a vývojovému účelu celého projektu. Projekt byl realizován prostřednictvím dále uvedených výzkumných aktivit, které jsou podrobně popsány včetně nezbytné teorie.
Czech name
KOMUNIKACE REKUPERAČNÍ JEDNOTKY SE SERVEREM
Czech description
Projekt řešil hospodárnost provozu rekuperačních jednotek z několika hledisek. Hlavním hlediskem bylo efektivní řešení poruch rekuperačních jednotek, kdy servisní technik v případě poruchy má k dispozici informace přímo z jednotky (a to i zpětně) a nemusí spoléhat na informace od zákazníka, který jednotku vlastní a provozuje. Často totiž nejsou zákazníci schopni adekvátním způsobem předat požadované informace o poruše a servisní technik je často nejprve nucen zákazníka osobně navštívit, aby zjistil, k jaké poruše došlo a mohl si teprve objednat náhradní díly nutné k opravě. Tímto řešením je nyní možné realizovat snížení nákladů a času potřebného na opravu rekuperační jednotky. Dalším hlediskem je možnost analyzovat data před poruchou a odhalit příčiny, které k poruše vedly a do budoucna se nechat na obdobné stavy předem upozorňovat a pokusit se tak předcházet některým typům poruch, či omezovat jejich dopady. V některých případech pak díky tomuto řešení může být servisní technik schopen závadu odstranit na dálku, či přepnout jednotku do nouzového režimu, než dojde k realizaci její opravy na místě. Předmětu a cíli inovačního voucheru odpovídá i skladba jednotlivých výzkumných aktivit, které na sebe logicky navazovaly a vcelku tvoří jednotný komplex výzkumných prací, které vedly k naplnění stanovených cílů a výzkumnému a vývojovému účelu celého projektu. Projekt byl realizován prostřednictvím dále uvedených výzkumných aktivit, které jsou podrobně popsány včetně nezbytné teorie.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
20205 - Automation and control systems
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2020
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
1
Place of publication
—
Publisher/client name
NILAN s.r.o.
Version
—