Simulation of selected phenomena of the main drive of a trolleybus
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F03%3A00000052" target="_blank" >RIV/49777513:23220/03:00000052 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulace vybraných jevů hlavního pohonu trolejbusu
Original language description
Ve zprávě jsou simulovány jevy, související s přechodem pohonu trolejbusu do brzdného režimu. Základním problémem těchto přechodů je rychlé nabuzení motoru následující po zvýšení napětí kondenzátoru střídače 400 - 800 V.
Czech name
Simulace vybraných jevů hlavního pohonu trolejbusu
Czech description
—
Classification
Type
V<sub>x</sub> - Unclassified - Research report containing classified information
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA102%2F02%2F1355" target="_blank" >GA102/02/1355: Research of power electronics systems with reduced interference</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
31
Place of publication
Plzeň
Publisher/client name
Západočeská univerzita
Version
—