All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Diagnostic of traction drive with PMSM: Identifikaction of inaccurate rotor position

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00504635" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00504635 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diagnostika trakčního pohonu s PMSM: Identifikace nepřesné kalibrace polohy rotoru

  • Original language description

    Tato výzkumná zpráva popisuje navržené algoritmy pro identifikaci polohy rotoru PMSM bez čidla polohy nebo rychlosti rotoru. Navržené algoritmy vycházejí z matematického modelu PMSM a umožňují detekovat špatnou kalibraci čidla polohy rotoru, včetně možnosti jeho SW rekalibrace za běhu pohonu, vyhodnotit poruchu čidla a zajistit bezproblémový doběh pohonu při poruše čidla polohy. V této zprávě jsou popsány dva vyvinuté algoritmy: (i) kompenzovaný napěťový model PMSM a (ii) stochastický estimátor využívající rozšířený Kalmanův filtr. Navržené algoritmy bezsenzorové identifikace polohy rotoru byly implementovány v pevné řádové čárce do DSP TI TMS320F2812 a odzkoušeny na laboratorním modelu trakčního pohonu s PMSM o jmenovitém výkonu 10.7kW.

  • Czech name

    Diagnostika trakčního pohonu s PMSM: Identifikace nepřesné kalibrace polohy rotoru

  • Czech description

    Tato výzkumná zpráva popisuje navržené algoritmy pro identifikaci polohy rotoru PMSM bez čidla polohy nebo rychlosti rotoru. Navržené algoritmy vycházejí z matematického modelu PMSM a umožňují detekovat špatnou kalibraci čidla polohy rotoru, včetně možnosti jeho SW rekalibrace za běhu pohonu, vyhodnotit poruchu čidla a zajistit bezproblémový doběh pohonu při poruše čidla polohy. V této zprávě jsou popsány dva vyvinuté algoritmy: (i) kompenzovaný napěťový model PMSM a (ii) stochastický estimátor využívající rozšířený Kalmanův filtr. Navržené algoritmy bezsenzorové identifikace polohy rotoru byly implementovány v pevné řádové čárce do DSP TI TMS320F2812 a odzkoušeny na laboratorním modelu trakčního pohonu s PMSM o jmenovitém výkonu 10.7kW.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FT-TA5%2F084" target="_blank" >FT-TA5/084: *Drive system with synchronous permanent magnet motors</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů