All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The physical and mathematical model of the electrical drive for traction application with the high-voltage matrix converter-middle frequency transformer-motor converter

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00504775" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00504775 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Fyzikální a matematický model trakčního pohonu s uspořádáním: Vysokonapěťový maticový měnič - středofrekvenční transformátor-motorový měnič

  • Original language description

    Příspěvek popisuje speciální trakčního pohon vozidla (napájeného ze střídavé troleje), kde je požadavek na minimální hmotnost trakčního transformátoru. Tento pohon se skládá ze speciálního vysokonapěťového měniče, jednofázového středofrekvenčního transformátoru a měniče pro napájení trakčních motorů. V příspěvku je nejen teoretický úvod do této problematiky (motivace k tomuto použití tohoto upořádání, porovnání s současným stavem) a ekonomické aspekty tohoto řešení ale především je zde ukázána jedna konkrétní varianta-a to varianta, kde se jako vysokonapěťový měnič předpokládátra použít několik sériově řazených jednofázových maticových měničů. K této variantě jsou zde popsány kromě základních charakteristik i výsledky dosažené jednak simulací pomocí matematického modelu, tak i průběhy naměřené na fyzikálním modelu tohoto pohonu.

  • Czech name

    Fyzikální a matematický model trakčního pohonu s uspořádáním: Vysokonapěťový maticový měnič - středofrekvenční transformátor-motorový měnič

  • Czech description

    Příspěvek popisuje speciální trakčního pohon vozidla (napájeného ze střídavé troleje), kde je požadavek na minimální hmotnost trakčního transformátoru. Tento pohon se skládá ze speciálního vysokonapěťového měniče, jednofázového středofrekvenčního transformátoru a měniče pro napájení trakčních motorů. V příspěvku je nejen teoretický úvod do této problematiky (motivace k tomuto použití tohoto upořádání, porovnání s současným stavem) a ekonomické aspekty tohoto řešení ale především je zde ukázána jedna konkrétní varianta-a to varianta, kde se jako vysokonapěťový měnič předpokládátra použít několik sériově řazených jednofázových maticových měničů. K této variantě jsou zde popsány kromě základních charakteristik i výsledky dosažené jednak simulací pomocí matematického modelu, tak i průběhy naměřené na fyzikálním modelu tohoto pohonu.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA102%2F09%2F1164" target="_blank" >GA102/09/1164: Interaction of power electronics systems with their environment</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů