All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Optimized control algorithms for developed electric drives for traction vehicles

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F18%3A43953569" target="_blank" >RIV/49777513:23220/18:43953569 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Optimalizované algoritmy řízení vyvinutých pohonů drážních vozidel

  • Original language description

    V rámci funkčního vzorku bylo vyvinuto několik variant řídicích algoritmů pro trakční pohon se dvěma paralelně spojenými asynchronními motory napájenými z jednoho střídače. Vyvinuté řídicí algoritmy jsou založeny na prediktivním řízení, kde je využito matematického modelu k nalezení optimálního řídicího zásahu. Značná pozornost byla věnována analyse chování pohonu při nevyvážené zátěži. Tyto podmínky jsou pro řídicí algoritmy velmi náročné.

  • Czech name

    Optimalizované algoritmy řízení vyvinutých pohonů drážních vozidel

  • Czech description

    V rámci funkčního vzorku bylo vyvinuto několik variant řídicích algoritmů pro trakční pohon se dvěma paralelně spojenými asynchronními motory napájenými z jednoho střídače. Vyvinuté řídicí algoritmy jsou založeny na prediktivním řízení, kde je využito matematického modelu k nalezení optimálního řídicího zásahu. Značná pozornost byla věnována analyse chování pohonu při nevyvážené zátěži. Tyto podmínky jsou pro řídicí algoritmy velmi náročné.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20201 - Electrical and electronic engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    22190-FV010-2018

  • Numerical identification

    Č. smlouvy 2012TE01020038 (číslo technické dokumentace: 22190-FV010-2018)

  • Technical parameters

    Č. smlouvy 2012TE01020038, Smlouva o poskytnutí účelové podpory na řešení programového projektu č. TE01020038 ze dne 16.7. 2012. TA ČR, IČ: 75050365. Kontaktní osoba: Ing. Štěpán Janouš, Ph.D.; Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta elektrotechnická, Regionální inovační centrum elektrotechniky, Univerzitní 26, 30614 Plzeň (sjanous@rice.zcu.cz; tel.: 377 634 478).

  • Economical parameters

    Algoritmy řízení pro trakční pohon s paralelními asynchronními motory napájenými z jednoho střídače byly vyvinuty jako alternativa pro běžně používané řídicí algoritmy. Cílem je optimalizovat chování pohonu především při nerovnoměrném zatížení jednotlivých motorů.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    49777513

  • Owner name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    V - Výsledek je využíván vlastníkem

  • Licence fee requirement

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Web page

    http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/