All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EDUCATION OF MIDWIFERY STUDENTS IN COMMUNITY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23310%2F15%3A43925540" target="_blank" >RIV/49777513:23310/15:43925540 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka studentek porodní asistence v komunitním prostředí

  • Original language description

    Porodní asistentka je teoreticko-praktický obor. Pro vytváření správného profesního sebevědomí, by studentky měly být vybaveny obecně teoretickými znalostmi, na které pak navazují specifické předměty porodní asistence. Především v první polovině studia by měly studentky mít znalosti o fyziologickém těhotenství, vedení fyziologického porodu a péči o zdravou šestinedělku a novorozence. Teprve následně po zvládnutí teoretických znalostí a praktických dovedností z fyziologie, by měly být porodní asistentkyvyučovány o rizicích a možných patologických stavech v porodní asistenci. Jak zabezpečit praxi, aby se studentky setkávaly s výhradně zdravými ženami a jejich dětmi, naznačilo zapojení studentek do projektu Péče porodní asistentky o šestinedělky v domácím prostředí jako prevence zdravotních komplikací žen v šestinedělí. V komunitní péči je v současné době nedostatek porodních asistentek. Přitom zkracování hospitalizace po porodu poukazuje na její vzrůstající potřebnost. S ohledem na tyto

  • Czech name

    Výuka studentek porodní asistence v komunitním prostředí

  • Czech description

    Porodní asistentka je teoreticko-praktický obor. Pro vytváření správného profesního sebevědomí, by studentky měly být vybaveny obecně teoretickými znalostmi, na které pak navazují specifické předměty porodní asistence. Především v první polovině studia by měly studentky mít znalosti o fyziologickém těhotenství, vedení fyziologického porodu a péči o zdravou šestinedělku a novorozence. Teprve následně po zvládnutí teoretických znalostí a praktických dovedností z fyziologie, by měly být porodní asistentkyvyučovány o rizicích a možných patologických stavech v porodní asistenci. Jak zabezpečit praxi, aby se studentky setkávaly s výhradně zdravými ženami a jejich dětmi, naznačilo zapojení studentek do projektu Péče porodní asistentky o šestinedělky v domácím prostředí jako prevence zdravotních komplikací žen v šestinedělí. V komunitní péči je v současné době nedostatek porodních asistentek. Přitom zkracování hospitalizace po porodu poukazuje na její vzrůstající potřebnost. S ohledem na tyto

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    FK - Gynaecology and obstetrics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů