Where to put the conceptual framework into curricula?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23320%2F10%3A00503663" target="_blank" >RIV/49777513:23320/10:00503663 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
"Kam s ním" (s koncepčním rámcem) ve výuce?
Original language description
Článek se zabývá možností využití koncepčních rámců finančního výkaznictví ve výuce. Uvádí příklady některých zahraničních pramenů, které by mohly být využitelné i v české praxi. Česká účetní legislativa v současné době psaný koncepční rámec nemá. Vzhledem k tomu, že relevantní koncepční rámec v ČR ? koncepční rámec IFRS ? prochází změnami v rámci konvergenčního projektu, nezabývá se článek konkrétními příklady.
Czech name
"Kam s ním" (s koncepčním rámcem) ve výuce?
Czech description
Článek se zabývá možností využití koncepčních rámců finančního výkaznictví ve výuce. Uvádí příklady některých zahraničních pramenů, které by mohly být využitelné i v české praxi. Česká účetní legislativa v současné době psaný koncepční rámec nemá. Vzhledem k tomu, že relevantní koncepční rámec v ČR ? koncepční rámec IFRS ? prochází změnami v rámci konvergenčního projektu, nezabývá se článek konkrétními příklady.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů