Media Philosophy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F08%3A00500796" target="_blank" >RIV/49777513:23330/08:00500796 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Filozofie médií
Original language description
Cílem textu je představit "medializaci" filozofických směrů a sociálně vědních paradigmat ve 20. století a dále představit fenomén nová média.
Czech name
Filozofie médií
Czech description
Cílem textu je představit "medializaci" filozofických směrů a sociálně vědních paradigmat ve 20. století a dále představit fenomén nová média.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Politická filozofie
ISBN
978-80-7380-151-9
Number of pages of the result
25
Pages from-to
—
Number of pages of the book
168
Publisher name
Aleš Čeněk
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS chapter
—