All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

An outline of strategy of Czech Catholic Church during setting of the public agenda

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F10%3A00503860" target="_blank" >RIV/49777513:23330/10:00503860 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nástin strategií uplatňovaných Katolickou církví v ČR při nastolování veřejné agendy

  • Original language description

    Cílem předkládaného textu je představit strategie, které vytváří katolická církev v ČR pro vstup do veřejného prostoru. Autoři přibliţují tři základní strategie, které označují jako: (1) mediální strategie ? jedná se o postup, kdy katolická církev usiluje o nastolení tématu skrze mediální agendu, (2) vertikální strategie ? cílem této strategie je vyuţití tzv. dobře formovaných laiků a politiků pro nastolení politické agendy, (3) horizontální strategie ? tato strategie vyuţívá interpersonální komunikacemezi laiky a veřejností.

  • Czech name

    Nástin strategií uplatňovaných Katolickou církví v ČR při nastolování veřejné agendy

  • Czech description

    Cílem předkládaného textu je představit strategie, které vytváří katolická církev v ČR pro vstup do veřejného prostoru. Autoři přibliţují tři základní strategie, které označují jako: (1) mediální strategie ? jedná se o postup, kdy katolická církev usiluje o nastolení tématu skrze mediální agendu, (2) vertikální strategie ? cílem této strategie je vyuţití tzv. dobře formovaných laiků a politiků pro nastolení politické agendy, (3) horizontální strategie ? tato strategie vyuţívá interpersonální komunikacemezi laiky a veřejností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP403%2F09%2FP003" target="_blank" >GP403/09/P003: Adaption and implantation of non-institucionalized religious communities in public sector</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IX. Individualita a jedinečnost v kvalitativním výzkumu

  • ISBN

    978-80-86174-17-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Psychologický ústav AV ČR

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article