Reception of Literature in the FL Classroom: Realm of Fantasy or Fixed Routine?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F12%3A43918074" target="_blank" >RIV/49777513:23330/12:43918074 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Otázka recepce literatury ve výuce cizího jazyka: pozvánka do světa fantazie či spíše zaběhlá rutina?
Original language description
Cílem tohoto příspěvku je představit některá zásadní témata spojená s otázkou využívání cizojazyčné literatury ve výuce cizího jazyka. Konkrétně se příspěvek zaměří na specifičnost postavení literárního textu ve výuce cizího jazyka, problematiku recepceliteratury ve výuce a v neposlední řadě objasníme základní principy zvoleného literárněvědného směru respektujícího onu specifičnost práce s literaturou. Příspěvek bude pro ilustraci doplněn výstupy výzkumu realizovaného na Pedf UK, jehož cílem bylo vytvoření a následné ověření didaktického modelu pro práci s anglicky psanou literaturou ve výuce AJ s ohledem na výše uvedenou problematiku.
Czech name
Otázka recepce literatury ve výuce cizího jazyka: pozvánka do světa fantazie či spíše zaběhlá rutina?
Czech description
Cílem tohoto příspěvku je představit některá zásadní témata spojená s otázkou využívání cizojazyčné literatury ve výuce cizího jazyka. Konkrétně se příspěvek zaměří na specifičnost postavení literárního textu ve výuce cizího jazyka, problematiku recepceliteratury ve výuce a v neposlední řadě objasníme základní principy zvoleného literárněvědného směru respektujícího onu specifičnost práce s literaturou. Příspěvek bude pro ilustraci doplněn výstupy výzkumu realizovaného na Pedf UK, jehož cílem bylo vytvoření a následné ověření didaktického modelu pro práci s anglicky psanou literaturou ve výuce AJ s ohledem na výše uvedenou problematiku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti
ISBN
978-80-261-0187-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
109-118
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
Event location
Fakulta filozofická Plzeň
Event date
Sep 6, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—