All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reception of Literature in the FL Classroom: Realm of Fantasy or Fixed Routine?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F12%3A43918074" target="_blank" >RIV/49777513:23330/12:43918074 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Otázka recepce literatury ve výuce cizího jazyka: pozvánka do světa fantazie či spíše zaběhlá rutina?

  • Original language description

    Cílem tohoto příspěvku je představit některá zásadní témata spojená s otázkou využívání cizojazyčné literatury ve výuce cizího jazyka. Konkrétně se příspěvek zaměří na specifičnost postavení literárního textu ve výuce cizího jazyka, problematiku recepceliteratury ve výuce a v neposlední řadě objasníme základní principy zvoleného literárněvědného směru respektujícího onu specifičnost práce s literaturou. Příspěvek bude pro ilustraci doplněn výstupy výzkumu realizovaného na Pedf UK, jehož cílem bylo vytvoření a následné ověření didaktického modelu pro práci s anglicky psanou literaturou ve výuce AJ s ohledem na výše uvedenou problematiku.

  • Czech name

    Otázka recepce literatury ve výuce cizího jazyka: pozvánka do světa fantazie či spíše zaběhlá rutina?

  • Czech description

    Cílem tohoto příspěvku je představit některá zásadní témata spojená s otázkou využívání cizojazyčné literatury ve výuce cizího jazyka. Konkrétně se příspěvek zaměří na specifičnost postavení literárního textu ve výuce cizího jazyka, problematiku recepceliteratury ve výuce a v neposlední řadě objasníme základní principy zvoleného literárněvědného směru respektujícího onu specifičnost práce s literaturou. Příspěvek bude pro ilustraci doplněn výstupy výzkumu realizovaného na Pedf UK, jehož cílem bylo vytvoření a následné ověření didaktického modelu pro práci s anglicky psanou literaturou ve výuce AJ s ohledem na výše uvedenou problematiku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti

  • ISBN

    978-80-261-0187-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    109-118

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Fakulta filozofická Plzeň

  • Event date

    Sep 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article