All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational use of software systems for concept mapping technique

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00504466" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00504466 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování

  • Original language description

    Monografie Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování si klade za cíl analyzovat nabídku a možnosti výukového využití softwarových systémů pro techniku mapování pojmů. Publikace představuje celkové možnosti a edukační přínos možností počítače a pojmových map vytvářených s jeho pomocí. Tyto systémy lze považovat za součást tzv. otevřených technologií, které podporují vlastní aktivitu a sebereflexi žáka a celkový rozvoj jeho metakognitivních aktivit. Autoři se na základě analýzyřady odborných studií a článků rozhodli popsat možnosti využití vybraných počítačových programů, které mohou být využity pro techniku mapování ve výuce. Využívání těchto programů (převážně bez nabídky předem vytvořené struktury učiva) k vlastním explorativním učebním činnostem a k usnadnění myšlenkových aktivit žáka je významná přednost, kterou by se všichni vzdělavatelé měli naučit používat ve prospěch žáka. Pro úplnost je třeba poznamenat, že velká řada těchto počítačových nástrojů je

  • Czech name

    Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování

  • Czech description

    Monografie Výukové využití softwarových systémů pro techniku pojmového mapování si klade za cíl analyzovat nabídku a možnosti výukového využití softwarových systémů pro techniku mapování pojmů. Publikace představuje celkové možnosti a edukační přínos možností počítače a pojmových map vytvářených s jeho pomocí. Tyto systémy lze považovat za součást tzv. otevřených technologií, které podporují vlastní aktivitu a sebereflexi žáka a celkový rozvoj jeho metakognitivních aktivit. Autoři se na základě analýzyřady odborných studií a článků rozhodli popsat možnosti využití vybraných počítačových programů, které mohou být využity pro techniku mapování ve výuce. Využívání těchto programů (převážně bez nabídky předem vytvořené struktury učiva) k vlastním explorativním učebním činnostem a k usnadnění myšlenkových aktivit žáka je významná přednost, kterou by se všichni vzdělavatelé měli naučit používat ve prospěch žáka. Pro úplnost je třeba poznamenat, že velká řada těchto počítačových nástrojů je

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F06%2F1081" target="_blank" >GA406/06/1081: Theoretical sources of the instructional using concept mapping software and their experimental verification in the hypermedia learning environment</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7043-631-8

  • Number of pages

    97

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book