All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interactive Trainingas a Means of the Development of Interpersonal Relationships in the Classroom and the Influencing of the Social Climate of the Classroom.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43919169" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43919169 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interakční výcvik jako prostředek rozvoje interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o interakčním výcviku jako výukovém programu zaměřeného na rozvoj interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy. Interakční výcvik je prostředek skupinové intervence, který přispívá ke zvýšenísociálního zdraví žáků v podmínkách vrstevnické skupiny. Příspěvek sleduje metodický postup interakčního výcviku a jeho přínos pro rozvoj skupinových vztahů ve školní třídě. Příspěvkem do empirické části článku je ověřování efektivity výukových programůzaměřených na rozvoj osobnostních a sociálních předpokladů žáků.

  • Czech name

    Interakční výcvik jako prostředek rozvoje interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o interakčním výcviku jako výukovém programu zaměřeného na rozvoj interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy. Interakční výcvik je prostředek skupinové intervence, který přispívá ke zvýšenísociálního zdraví žáků v podmínkách vrstevnické skupiny. Příspěvek sleduje metodický postup interakčního výcviku a jeho přínos pro rozvoj skupinových vztahů ve školní třídě. Příspěvkem do empirické části článku je ověřování efektivity výukových programůzaměřených na rozvoj osobnostních a sociálních předpokladů žáků.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů