All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Formal distinction in multimedia artifact and related change of narrative concept

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43917385" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43917385 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Formální odlišnost v multimediálním artefaktu a s ním spojená proměna narativu díla

  • Original language description

    Příspěvek referuje o částečných výsledcích výzkumu se zaměřením na proměnu narativu u dynamického multimediálního artefaktu podbarveného různou zvukovou stopou. Variabilita multimediálních obrazů má zásadní vliv na kultivaci vizuální gramotnosti a procespoznávání. Výzkum je založen na kvalitativní analýze výpovědí respondentů popisujících, jak se lišil jejich zážitek po zhlédnutí dvou animací, jejichž vizuální forma byla totožná, ale zvuková stopa se změnila. Výzkum navazuje na koncept multimodality arozmanité gramotnosti (multiliteracy). Výsledky analýzy ukazují, že narativ spojený s verzemi artefaktu se podstatně liší, a to jak na úrovni významové, tak prožitkové.

  • Czech name

    Formální odlišnost v multimediálním artefaktu a s ním spojená proměna narativu díla

  • Czech description

    Příspěvek referuje o částečných výsledcích výzkumu se zaměřením na proměnu narativu u dynamického multimediálního artefaktu podbarveného různou zvukovou stopou. Variabilita multimediálních obrazů má zásadní vliv na kultivaci vizuální gramotnosti a procespoznávání. Výzkum je založen na kvalitativní analýze výpovědí respondentů popisujících, jak se lišil jejich zážitek po zhlédnutí dvou animací, jejichž vizuální forma byla totožná, ale zvuková stopa se změnila. Výzkum navazuje na koncept multimodality arozmanité gramotnosti (multiliteracy). Výsledky analýzy ukazují, že narativ spojený s verzemi artefaktu se podstatně liší, a to jak na úrovni významové, tak prožitkové.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0945" target="_blank" >GA406/09/0945: Applying hypermedia tools, concept mapping and storyboarding software to audiovisual message analysis and redesign in media education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Children's Identity, Culture and Media in Visegrad Context : proceedings of the international academic conference

  • ISBN

    978-80-7043-504-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    144-149

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Plzeň

  • Event date

    Sep 15, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article