Personality and social development of pupils requirements from the point of view of anticipated outputs of the curricular document for elementary education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919166" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919166 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání
Original language description
V úvodní části článek vymezuje pedagogický proces osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí tohoto vymezení je charakteristika témat, které se vztahují k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáků. Těžištěm práce je výčet očekávaných výstupů ze vzdělávacích oblastí a doplňujících vzdělávacích oborů základního vzdělávání, které kladou požadavky na rozvoj osobnosti žáka. Očekávané výstupy jsou kvantifikovány ve vztahu k jednotlivým tématům osobnostního a sociálního rozvoje. V závěru příspěvku jsou nastíněnysoučasné problémy naplňování očekávaných výstupů v oblasti osobnostního a sociálního rozvoje v pedagogickém procesu základního vzdělávání.
Czech name
Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání
Czech description
V úvodní části článek vymezuje pedagogický proces osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí tohoto vymezení je charakteristika témat, které se vztahují k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáků. Těžištěm práce je výčet očekávaných výstupů ze vzdělávacích oblastí a doplňujících vzdělávacích oborů základního vzdělávání, které kladou požadavky na rozvoj osobnosti žáka. Očekávané výstupy jsou kvantifikovány ve vztahu k jednotlivým tématům osobnostního a sociálního rozvoje. V závěru příspěvku jsou nastíněnysoučasné problémy naplňování očekávaných výstupů v oblasti osobnostního a sociálního rozvoje v pedagogickém procesu základního vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Současné trendy výchovy ke zdraví
ISBN
978-80-210-6316-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
91-101
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 10, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—