All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personality and social development of pupils requirements from the point of view of anticipated outputs of the curricular document for elementary education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919166" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919166 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání

  • Original language description

    V úvodní části článek vymezuje pedagogický proces osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí tohoto vymezení je charakteristika témat, které se vztahují k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáků. Těžištěm práce je výčet očekávaných výstupů ze vzdělávacích oblastí a doplňujících vzdělávacích oborů základního vzdělávání, které kladou požadavky na rozvoj osobnosti žáka. Očekávané výstupy jsou kvantifikovány ve vztahu k jednotlivým tématům osobnostního a sociálního rozvoje. V závěru příspěvku jsou nastíněnysoučasné problémy naplňování očekávaných výstupů v oblasti osobnostního a sociálního rozvoje v pedagogickém procesu základního vzdělávání.

  • Czech name

    Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání

  • Czech description

    V úvodní části článek vymezuje pedagogický proces osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí tohoto vymezení je charakteristika témat, které se vztahují k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáků. Těžištěm práce je výčet očekávaných výstupů ze vzdělávacích oblastí a doplňujících vzdělávacích oborů základního vzdělávání, které kladou požadavky na rozvoj osobnosti žáka. Očekávané výstupy jsou kvantifikovány ve vztahu k jednotlivým tématům osobnostního a sociálního rozvoje. V závěru příspěvku jsou nastíněnysoučasné problémy naplňování očekávaných výstupů v oblasti osobnostního a sociálního rozvoje v pedagogickém procesu základního vzdělávání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Současné trendy výchovy ke zdraví

  • ISBN

    978-80-210-6316-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    91-101

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 10, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article