All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher’s Communication Skills as a Base of Pedagogic Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43921118" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43921118 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikační dovednosti učitele jako základ pedagogické komunikace

  • Original language description

    Komunikace (zvláště její mluvená podoba) je považována za základ pedagogické interakce. Zdokonalování komunikačních dovedností s cílem dosáhnout náležitého standardu komunikačních kompetencí je velmi důležité nejen pro učitele již působící ve školní praxi, ale také pro fázi jejich vysokoškolské přípravy. S ohledem na formativní vliv učitelova vyjadřování na jazykový kód žáků je v procesu výuky žádoucí kultivovaná řeč učitele. Proces kultivování zahrnuje rozvoj v oblasti verbálních prostředků stejně jako funkční využití prostředků zvukových a prostředků řeči těla. V současné jazykové situaci se role školy jako řečového vzoru (navzdory značnému vlivu médií) jeví jako jedinečná a nezastupitelná. Především z tohoto důvodu je v mluveném projevu učitele vyžadováno užívání kultivovaného jazykového kódu.

  • Czech name

    Komunikační dovednosti učitele jako základ pedagogické komunikace

  • Czech description

    Komunikace (zvláště její mluvená podoba) je považována za základ pedagogické interakce. Zdokonalování komunikačních dovedností s cílem dosáhnout náležitého standardu komunikačních kompetencí je velmi důležité nejen pro učitele již působící ve školní praxi, ale také pro fázi jejich vysokoškolské přípravy. S ohledem na formativní vliv učitelova vyjadřování na jazykový kód žáků je v procesu výuky žádoucí kultivovaná řeč učitele. Proces kultivování zahrnuje rozvoj v oblasti verbálních prostředků stejně jako funkční využití prostředků zvukových a prostředků řeči těla. V současné jazykové situaci se role školy jako řečového vzoru (navzdory značnému vlivu médií) jeví jako jedinečná a nezastupitelná. Především z tohoto důvodu je v mluveném projevu učitele vyžadováno užívání kultivovaného jazykového kódu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MMK 2013 : Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    2213-2222

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 9, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article