Transformations education teachers in primary schools in the context of digitalization and future work.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927903" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927903 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměny vzdělávání učitelů v primární škole v kontextu digitalizace a budoucnosti práce
Original language description
Obsahem článku je analýza současného pojetí práce v kontextu digitalizace a proměny vzdělávání. V důsledku změn budoucnosti práce je reflektováno učitelské vzdělávání primární školy, vč. otázek týkajících se profese učitele a jeho odborných kompetencí. Obsahem článku je také diskuze učitelské profese jako hybridní profese. V závěru článku jsou uvedeny nezbytné výstupy učení žáků prvního stupně základní školy v kontextu změn vzdělávání a výchovy žáka pro budoucnost práce.
Czech name
Proměny vzdělávání učitelů v primární škole v kontextu digitalizace a budoucnosti práce
Czech description
Obsahem článku je analýza současného pojetí práce v kontextu digitalizace a proměny vzdělávání. V důsledku změn budoucnosti práce je reflektováno učitelské vzdělávání primární školy, vč. otázek týkajících se profese učitele a jeho odborných kompetencí. Obsahem článku je také diskuze učitelské profese jako hybridní profese. V závěru článku jsou uvedeny nezbytné výstupy učení žáků prvního stupně základní školy v kontextu změn vzdělávání a výchovy žáka pro budoucnost práce.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů