All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teachers education in the so-called "soft skills"

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43928170" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43928170 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávání učitelů v oblasti tzv. "měkkých dovedností"

  • Original language description

    Kapitola se zamýšlí nad otázkou, která témata z tzv. "měkkých dovedností" v dalším vzdělávání považují učitelé základních a středních škol za přínosná. Učitelé se nejvíce zajímají o kurzy zvládání školního stresu. Současně s výukou tohoto tématu v rámcidalšího vzdělávání uskutečňujeme i výzkum stresorů učitelů a podílu učitelů na předcházení stresu a na jeho zvládání. Hlavním cílem této kapitoly je seznámení s výsledky výzkumu stresorů učitelů ve škole a výzkumného šetření zájmu učitelů o další vzdělávání. Výsledky průzkumu spojené s evaluací seminářů zaměřených na zvládání školního stresu se tak stávají podnětem k dalšímu zvyšování úrovně dalšího vzdělávání učitelů - nabízet podobná témata, která budou mít pro učitele i praktický dopad a možnost konfrontace vlastních zkušeností s ostatními.

  • Czech name

    Vzdělávání učitelů v oblasti tzv. "měkkých dovedností"

  • Czech description

    Kapitola se zamýšlí nad otázkou, která témata z tzv. "měkkých dovedností" v dalším vzdělávání považují učitelé základních a středních škol za přínosná. Učitelé se nejvíce zajímají o kurzy zvládání školního stresu. Současně s výukou tohoto tématu v rámcidalšího vzdělávání uskutečňujeme i výzkum stresorů učitelů a podílu učitelů na předcházení stresu a na jeho zvládání. Hlavním cílem této kapitoly je seznámení s výsledky výzkumu stresorů učitelů ve škole a výzkumného šetření zájmu učitelů o další vzdělávání. Výsledky průzkumu spojené s evaluací seminářů zaměřených na zvládání školního stresu se tak stávají podnětem k dalšímu zvyšování úrovně dalšího vzdělávání učitelů - nabízet podobná témata, která budou mít pro učitele i praktický dopad a možnost konfrontace vlastních zkušeností s ostatními.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    188-194

  • Number of pages of the book

    299

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter