Creative approach to diagnostic methods in technology education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43929069" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43929069 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0013_KREATIVNI_UCHOPENI_DIAGNOSTICKYCH_METOD_V_TECHNICKE_VYCHOVE.php" target="_blank" >http://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-201601-0013_KREATIVNI_UCHOPENI_DIAGNOSTICKYCH_METOD_V_TECHNICKE_VYCHOVE.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.013" target="_blank" >10.5507/tvv.2016.013</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kreativní uchopení diagnostických metod v technické výchově
Original language description
Článek pojednává o tvořivém přístupu k diagnostickým metodám v technické výchově. Poukazuje na různé podoby pedagogické kontroly, funkce hodnocení, zaměřuje se na způsoby hodnocení praktických činností v technické výchově. Konkretizuje některé negativní prvky v hodnocení výsledků pracovní činnosti žáků, uvádí podněty pro zlepšení hodnocení.
Czech name
Kreativní uchopení diagnostických metod v technické výchově
Czech description
Článek pojednává o tvořivém přístupu k diagnostickým metodám v technické výchově. Poukazuje na různé podoby pedagogické kontroly, funkce hodnocení, zaměřuje se na způsoby hodnocení praktických činností v technické výchově. Konkretizuje některé negativní prvky v hodnocení výsledků pracovní činnosti žáků, uvádí podněty pro zlepšení hodnocení.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
97-100
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—