Current trends in the theory of German grammar teaching and their possible application in teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43932258" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43932258 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktuální trendy v teorii výuky gramatiky německého jazyka a jejich možné aplikace ve výuce
Original language description
Tento článek se zabývá vyučováním gramatiky němčiny jako cizího jazyka. Proto jsou představeny vybrané teorie a jazyková animace jako nový způsob výuky. Jazyková animace je hlavním tématem studie zaměřené na ověření platnosti dané teorie ve výuce gramatiky. V rámci této studie se současné chápání výuky gramatiky spojilo s jazykovou animací. Následující článek poukazuje na výsledky této studie.
Czech name
Aktuální trendy v teorii výuky gramatiky německého jazyka a jejich možné aplikace ve výuce
Czech description
Tento článek se zabývá vyučováním gramatiky němčiny jako cizího jazyka. Proto jsou představeny vybrané teorie a jazyková animace jako nový způsob výuky. Jazyková animace je hlavním tématem studie zaměřené na ověření platnosti dané teorie ve výuce gramatiky. V rámci této studie se současné chápání výuky gramatiky spojilo s jazykovou animací. Následující článek poukazuje na výsledky této studie.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů