Psychosocial interaction training in pedagogical practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43933015" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43933015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Original language description
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného pohledu. Text je členěn do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezena podstata psychosociálního interakčního výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti uvedeného systému osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí první kapitoly je popis teoretických východisek výcvikových programů. Druhá kapitola pojednává o psychosociálních výcvikových technikách. Techniky jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Třetí kapitola je zaměřena na možnosti implementace programů psychosociálního interakčního výcviku ve školní praxi. Čtvrtá kapitola obsahuje evaluační modely a principy evaluačních postupů využitelné při ověřování efektivity programů psychosociálního interakčního výcviku. Závěry uvedené v publikaci jsou výsledkem teoretických studií, ale také výzkumných šetření zaměřených na zkoumání efektivity výcvikových programů.
Czech name
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Czech description
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného pohledu. Text je členěn do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezena podstata psychosociálního interakčního výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti uvedeného systému osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí první kapitoly je popis teoretických východisek výcvikových programů. Druhá kapitola pojednává o psychosociálních výcvikových technikách. Techniky jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Třetí kapitola je zaměřena na možnosti implementace programů psychosociálního interakčního výcviku ve školní praxi. Čtvrtá kapitola obsahuje evaluační modely a principy evaluačních postupů využitelné při ověřování efektivity programů psychosociálního interakčního výcviku. Závěry uvedené v publikaci jsou výsledkem teoretických studií, ale také výzkumných šetření zaměřených na zkoumání efektivity výcvikových programů.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-261-0676-0
Number of pages
219
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS book
—