All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Psychosocial interaction training in pedagogical practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43933015" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43933015 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi

  • Original language description

    Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného pohledu. Text je členěn do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezena podstata psychosociálního interakčního výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti uvedeného systému osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí první kapitoly je popis teoretických východisek výcvikových programů. Druhá kapitola pojednává o psychosociálních výcvikových technikách. Techniky jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Třetí kapitola je zaměřena na možnosti implementace programů psychosociálního interakčního výcviku ve školní praxi. Čtvrtá kapitola obsahuje evaluační modely a principy evaluačních postupů využitelné při ověřování efektivity programů psychosociálního interakčního výcviku. Závěry uvedené v publikaci jsou výsledkem teoretických studií, ale také výzkumných šetření zaměřených na zkoumání efektivity výcvikových programů.

  • Czech name

    Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi

  • Czech description

    Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného pohledu. Text je členěn do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezena podstata psychosociálního interakčního výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti uvedeného systému osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí první kapitoly je popis teoretických východisek výcvikových programů. Druhá kapitola pojednává o psychosociálních výcvikových technikách. Techniky jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Třetí kapitola je zaměřena na možnosti implementace programů psychosociálního interakčního výcviku ve školní praxi. Čtvrtá kapitola obsahuje evaluační modely a principy evaluačních postupů využitelné při ověřování efektivity programů psychosociálního interakčního výcviku. Závěry uvedené v publikaci jsou výsledkem teoretických studií, ale také výzkumných šetření zaměřených na zkoumání efektivity výcvikových programů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-261-0676-0

  • Number of pages

    219

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book