All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Humour as a tool of quality education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43952181" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43952181 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf" target="_blank" >https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Humor jako nástroj kvalitní výuky

  • Original language description

    Studie je věnovaná humoru jako účinnému nástroji a ukazateli kvalitní výuky. Vychází z diplomové práce Humor ve výtvarné výchově. Obsahuje poznatky získané kvalitativním výzkumným šetřením projevů humoru ve výtvarné výchově na základě přímého pozorování výuky tří učitelů výtvarné výchovy s použitím Mayringovy kvalitativní analýzy obsahu. Jako hlavní cíl výzkumu bylo stanoveno zmapovat využití a charakter humoru ve výuce tří výtvarných pedagogů. Výzkumné šetření je interpretováno v kontextu teoretických východisek humoru, a to ve spojení s výtvarným uměním i pedagogikou. V rámci interpretace výzkumných nálezů byly pro daný výzkumný vzorek vymezeny tři oblasti projevů humoru ve výuce výtvarné výchovy a odlišen charakter humoru v učitelově pojetí výuky u jednotlivých učitelů výtvarné výchovy.

  • Czech name

    Humor jako nástroj kvalitní výuky

  • Czech description

    Studie je věnovaná humoru jako účinnému nástroji a ukazateli kvalitní výuky. Vychází z diplomové práce Humor ve výtvarné výchově. Obsahuje poznatky získané kvalitativním výzkumným šetřením projevů humoru ve výtvarné výchově na základě přímého pozorování výuky tří učitelů výtvarné výchovy s použitím Mayringovy kvalitativní analýzy obsahu. Jako hlavní cíl výzkumu bylo stanoveno zmapovat využití a charakter humoru ve výuce tří výtvarných pedagogů. Výzkumné šetření je interpretováno v kontextu teoretických východisek humoru, a to ve spojení s výtvarným uměním i pedagogikou. V rámci interpretace výzkumných nálezů byly pro daný výzkumný vzorek vymezeny tři oblasti projevů humoru ve výuce výtvarné výchovy a odlišen charakter humoru v učitelově pojetí výuky u jednotlivých učitelů výtvarné výchovy.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kvalita ve výtvarné výchově

  • ISBN

    978-80-904268-7-0

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    256-268

  • Number of pages of the book

    314

  • Publisher name

    Česká sekce INSEA

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS chapter