Developing Intercultural Communication Competence in Foreign Language Teaching 4
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43964292" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43964292 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 4
Original language description
Cílem publikace Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 4 je prostřednictvím interdisciplinárního přístupu nastolit a řešit aktuální otázky rozvíjení IKK ve výuce cizích jazyků na různých stupních škol, a to včetně terciálního vzdělávání. Kniha představuje současná témata ve výzkumu a výuce IKK ve světě, a to především rekonceptualizaci IKK ve vztahu k interkulturnímu mluvčímu a jeho směnu za kosmopolitního mluvčího, rekonceptulizaci IKK v kontextu multimodality a telekolaborace a s nimi spojený nový design učebních úloh. Analyzuje vývoj uchopení IKK v českých kurikulárních a jiných základních vzdělávacích dokumentech. Rozebírá rozvíjení IKK ve vzdělávacím oboru Cizí jazyk a Další cizí jazyk v RVP. Zaměřuje se rovněž na didaktický potenciál průniků IKK a průřezových témat, klíčových kompetencí a mezipředmětových vztahů. Vybrané kapitoly se věnují určitým minuciózním oblastem: výuce IKK v odborném cizím jazyce, v překladatelské praxi a v literární výchově. Publikace reflektuje rozvíjení IK a IKK v heterogenní společnosti, dotýká se problematiky žáků s odlišným mateřským jazykem a bilingvismu.
Czech name
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 4
Czech description
Cílem publikace Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 4 je prostřednictvím interdisciplinárního přístupu nastolit a řešit aktuální otázky rozvíjení IKK ve výuce cizích jazyků na různých stupních škol, a to včetně terciálního vzdělávání. Kniha představuje současná témata ve výzkumu a výuce IKK ve světě, a to především rekonceptualizaci IKK ve vztahu k interkulturnímu mluvčímu a jeho směnu za kosmopolitního mluvčího, rekonceptulizaci IKK v kontextu multimodality a telekolaborace a s nimi spojený nový design učebních úloh. Analyzuje vývoj uchopení IKK v českých kurikulárních a jiných základních vzdělávacích dokumentech. Rozebírá rozvíjení IKK ve vzdělávacím oboru Cizí jazyk a Další cizí jazyk v RVP. Zaměřuje se rovněž na didaktický potenciál průniků IKK a průřezových témat, klíčových kompetencí a mezipředmětových vztahů. Vybrané kapitoly se věnují určitým minuciózním oblastem: výuce IKK v odborném cizím jazyce, v překladatelské praxi a v literární výchově. Publikace reflektuje rozvíjení IK a IKK v heterogenní společnosti, dotýká se problematiky žáků s odlišným mateřským jazykem a bilingvismu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60201 - General language studies
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-261-1078-1
Number of pages
205
Publisher name
Západočeská univrzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS book
—