Glossary 3 Distance learning during the Covid 19 pandemic as a challenge for music education in college and high school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43964344" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43964344 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web_18565812aaf5ec" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web_18565812aaf5ec</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Glosy 3 Distanční výuka v době pandemie Covidu 19 jako výzva pro hudební výchovu na vysoké a střední škole
Original language description
Autorky tohoto příspěvku sledují a komentují vývoj oboru Hudební výchova už řadu let, a to od samého počátku poslední reformy školství. Glosy 3 navazují na předchozí příspěvky Dr. Liškové tématem ryze aktuálním. Pohledem vysokoškolského a středoškolského učitele popisují a hodnotí situaci v hudebním oboru v době pandemie v průběhu uplynulého roku. Na základě vlastních zkušeností poukazují na to, jaké změny ve výuce konkrétních škol bylo nutné uskutečnit a jak se tyto změny mohou i nadále pozitivně promítnout do „běžné“ výuky. Dále se zabývají otázkami uplatněných metod a forem práce v distanční výuce i v ní prezentovaných témat.
Czech name
Glosy 3 Distanční výuka v době pandemie Covidu 19 jako výzva pro hudební výchovu na vysoké a střední škole
Czech description
Autorky tohoto příspěvku sledují a komentují vývoj oboru Hudební výchova už řadu let, a to od samého počátku poslední reformy školství. Glosy 3 navazují na předchozí příspěvky Dr. Liškové tématem ryze aktuálním. Pohledem vysokoškolského a středoškolského učitele popisují a hodnotí situaci v hudebním oboru v době pandemie v průběhu uplynulého roku. Na základě vlastních zkušeností poukazují na to, jaké změny ve výuce konkrétních škol bylo nutné uskutečnit a jak se tyto změny mohou i nadále pozitivně promítnout do „běžné“ výuky. Dále se zabývají otázkami uplatněných metod a forem práce v distanční výuce i v ní prezentovaných témat.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
60401 - Arts, Art history
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů