All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Glossary 3 Distance learning during the Covid 19 pandemic as a challenge for music education in college and high school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43964344" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43964344 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web_18565812aaf5ec" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web_18565812aaf5ec</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Glosy 3 Distanční výuka v době pandemie Covidu 19 jako výzva pro hudební výchovu na vysoké a střední škole

  • Original language description

    Autorky tohoto příspěvku sledují a komentují vývoj oboru Hudební výchova už řadu let, a to od samého počátku poslední reformy školství. Glosy 3 navazují na předchozí příspěvky Dr. Liškové tématem ryze aktuálním. Pohledem vysokoškolského a středoškolského učitele popisují a hodnotí situaci v hudebním oboru v době pandemie v průběhu uplynulého roku. Na základě vlastních zkušeností poukazují na to, jaké změny ve výuce konkrétních škol bylo nutné uskutečnit a jak se tyto změny mohou i nadále pozitivně promítnout do „běžné“ výuky. Dále se zabývají otázkami uplatněných metod a forem práce v distanční výuce i v ní prezentovaných témat.

  • Czech name

    Glosy 3 Distanční výuka v době pandemie Covidu 19 jako výzva pro hudební výchovu na vysoké a střední škole

  • Czech description

    Autorky tohoto příspěvku sledují a komentují vývoj oboru Hudební výchova už řadu let, a to od samého počátku poslední reformy školství. Glosy 3 navazují na předchozí příspěvky Dr. Liškové tématem ryze aktuálním. Pohledem vysokoškolského a středoškolského učitele popisují a hodnotí situaci v hudebním oboru v době pandemie v průběhu uplynulého roku. Na základě vlastních zkušeností poukazují na to, jaké změny ve výuce konkrétních škol bylo nutné uskutečnit a jak se tyto změny mohou i nadále pozitivně promítnout do „běžné“ výuky. Dále se zabývají otázkami uplatněných metod a forem práce v distanční výuce i v ní prezentovaných témat.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů