TOGETHER TO THE MUSEUM - Museum Academy I. - methodical program
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43966554" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43966554 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
SPOLEČNĚ DO MUZEA - Muzejní akademie I.- metodický program
Original language description
Program zážitkovou formou seznamuje žáky s obdobím pravěku a středověku.Žáci 3. ročníků v tematickém bloku č. 1 Regionální historie v období středověku pracují s interaktivními animovanými filmy, jejichž prostřednictvím se seznámí s bájemi, pověstmi a mýty plzeňského regionu a zároveň je nenásilnou interaktivní formou zasadí do historických reálií. Během projektového dne pracují ve stálé expozici Historie s replikami artefaktů i s reálnými předměty z období středověku.Žáci 4. ročníků v tematickém bloku č. 2 Minulost kraje a předků pracují s interaktivní časovou osou k tématu pravěkých dějin, s pojmy a ikonografickými vyobrazeními a s replikami pravěkých artefaktů, s interaktivní animovanou knihou vážící se k regionálním dějinám v období středověku, a v rámci projektového dne pracují s reálnými předměty z období pravěku i středověku, věnují se explikační činnosti na replikách pravěkých drtidel apod.Žáci 5. ročníků v tematickém bloku č. 3 Současnost a minulost v našem životě pracují s interaktivní časovou osou zaměřenou na období novověku, vytvářejí myšlenkovou mapu evropských stylů a slohů a během projektového dne ve stálé expozici Užité umění/Umělecké řemeslo pracují s obrazovými didaktickými pomůckami a spojují je se skutečnými předměty v expozici.
Czech name
SPOLEČNĚ DO MUZEA - Muzejní akademie I.- metodický program
Czech description
Program zážitkovou formou seznamuje žáky s obdobím pravěku a středověku.Žáci 3. ročníků v tematickém bloku č. 1 Regionální historie v období středověku pracují s interaktivními animovanými filmy, jejichž prostřednictvím se seznámí s bájemi, pověstmi a mýty plzeňského regionu a zároveň je nenásilnou interaktivní formou zasadí do historických reálií. Během projektového dne pracují ve stálé expozici Historie s replikami artefaktů i s reálnými předměty z období středověku.Žáci 4. ročníků v tematickém bloku č. 2 Minulost kraje a předků pracují s interaktivní časovou osou k tématu pravěkých dějin, s pojmy a ikonografickými vyobrazeními a s replikami pravěkých artefaktů, s interaktivní animovanou knihou vážící se k regionálním dějinám v období středověku, a v rámci projektového dne pracují s reálnými předměty z období pravěku i středověku, věnují se explikační činnosti na replikách pravěkých drtidel apod.Žáci 5. ročníků v tematickém bloku č. 3 Současnost a minulost v našem životě pracují s interaktivní časovou osou zaměřenou na období novověku, vytvářejí myšlenkovou mapu evropských stylů a slohů a během projektového dne ve stálé expozici Užité umění/Umělecké řemeslo pracují s obrazovými didaktickými pomůckami a spojují je se skutečnými předměty v expozici.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů