All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Humorous Specification of the Framework Educational Programmes for preschool, primary and grammar school education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43967038" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43967038 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://old.fpe.zcu.cz/export/sites/fpe/kvk/Publikace/soubory/POZICE_odborna_kniha.pdf" target="_blank" >https://old.fpe.zcu.cz/export/sites/fpe/kvk/Publikace/soubory/POZICE_odborna_kniha.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Humorné zprostředkování rámcových vzdělávacích programů pro předškolní, základní a gymnaziální vzdělávání

  • Original language description

    Text je reflexí rámcových vzdělávacích programů v kontextu humoru a výtvarné výchovy, která je podpořena zúčastněným pozorováním výuky na vybraných mateřských, základních a středních školách a konkretizací očekávaných výstupů RVP G v rámci výtvarného úkolu pro žáky gymnázia. Pozice humoru je v rámcových vzdělávacích programech (RVP PV, RVP ZV, RVP G) předznamenána především v důrazu na rozvíjení komunikativních dovedností žáka, ať už se jedná o zařazení komunikativní kompetence mezi kompetence klíčové či akcentaci ověřování komunikačních účinků vizuálně obrazného vyjádření ve výtvarném oboru.

  • Czech name

    Humorné zprostředkování rámcových vzdělávacích programů pro předškolní, základní a gymnaziální vzdělávání

  • Czech description

    Text je reflexí rámcových vzdělávacích programů v kontextu humoru a výtvarné výchovy, která je podpořena zúčastněným pozorováním výuky na vybraných mateřských, základních a středních školách a konkretizací očekávaných výstupů RVP G v rámci výtvarného úkolu pro žáky gymnázia. Pozice humoru je v rámcových vzdělávacích programech (RVP PV, RVP ZV, RVP G) předznamenána především v důrazu na rozvíjení komunikativních dovedností žáka, ať už se jedná o zařazení komunikativní kompetence mezi kompetence klíčové či akcentaci ověřování komunikačních účinků vizuálně obrazného vyjádření ve výtvarném oboru.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pozice české výtvarné výchovy v mezinárodním kontextu

  • ISBN

    978-80-261-1099-6

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    127-136

  • Number of pages of the book

    295

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS chapter