All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methods of music education in the practice of learning a foreign language (on the example of the japanese language)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43969793" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43969793 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metody hudební výchovy v nácviku osvojování cizího jazyka (na příkladu japonského jazyka)

  • Original language description

    Článek představuje autorovu metodu využití metod hudební výchovy, zaměřenou na začlenění motoriky, pohybové aktivity do procesu osvojování cizího jazyka za účelem zkvalitnění osvojení jazykového materiálu a odhalování potenciálních tvůrčích schopností žáků. Na příkladu využití prvků staroindického konnakolu, eurytmiky E. J. Dalcroze, muzikogramu J. Wuytaka, poklepu na tělo v nácviku učení japonského jazyka jsou ukázány efektivní způsoby formování určitých jazykových dovedností za předpokladu aktivace mimovolní paměti. Zejména na základě materiálu japonského jazyka autor představuje vlastní způsoby gramatického vzdělávání, rozvoje slovení zásoby a hieroglyfy. Jeho cílem je přenesení studovaného materiálu do dlouhodobé paměti, jeho aktivní aplikace při řešení problematiky nácviku řeči a písemné komunikace.

  • Czech name

    Metody hudební výchovy v nácviku osvojování cizího jazyka (na příkladu japonského jazyka)

  • Czech description

    Článek představuje autorovu metodu využití metod hudební výchovy, zaměřenou na začlenění motoriky, pohybové aktivity do procesu osvojování cizího jazyka za účelem zkvalitnění osvojení jazykového materiálu a odhalování potenciálních tvůrčích schopností žáků. Na příkladu využití prvků staroindického konnakolu, eurytmiky E. J. Dalcroze, muzikogramu J. Wuytaka, poklepu na tělo v nácviku učení japonského jazyka jsou ukázány efektivní způsoby formování určitých jazykových dovedností za předpokladu aktivace mimovolní paměti. Zejména na základě materiálu japonského jazyka autor představuje vlastní způsoby gramatického vzdělávání, rozvoje slovení zásoby a hieroglyfy. Jeho cílem je přenesení studovaného materiálu do dlouhodobé paměti, jeho aktivní aplikace při řešení problematiky nácviku řeči a písemné komunikace.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů