Work of children in kindergarten with rigid transformations
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43973228" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43973228 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/11/Itev_1_2024.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/11/Itev_1_2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Práce dětí v mateřské škole se shodnými zobrazeními
Original language description
V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit úspěšnost jednotlivých dětí při plnění úkolů zaměřených na práci se shodnými zobrazeními, zjistit obtížnost jednotlivých úkolů a určit, která oblast práce se shodnými zobrazeními činí uvedeným dětem potíže. Sondy se zúčastnilo deset dětí ve věku 2 – 3 roky, které na základě manipulace řešily sedm úkolů zaměřených na práci s posunutím, osovou souměrností a otáčením. Úspěšnost řešení úkolů jednotlivými dětmi se pohybovala v rozmezí 14 % - 86 %. Nejlépe zvládly děti skládání obrázků, které byly osou souměrnosti rozděleny na dvě shodné části. Nejnižší úspěšnost řešení měl úkol na tvorbu korálkového náramku podle vzoru, kde děti pracovaly s otáčením.
Czech name
Práce dětí v mateřské škole se shodnými zobrazeními
Czech description
V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit úspěšnost jednotlivých dětí při plnění úkolů zaměřených na práci se shodnými zobrazeními, zjistit obtížnost jednotlivých úkolů a určit, která oblast práce se shodnými zobrazeními činí uvedeným dětem potíže. Sondy se zúčastnilo deset dětí ve věku 2 – 3 roky, které na základě manipulace řešily sedm úkolů zaměřených na práci s posunutím, osovou souměrností a otáčením. Úspěšnost řešení úkolů jednotlivými dětmi se pohybovala v rozmezí 14 % - 86 %. Nejlépe zvládly děti skládání obrázků, které byly osou souměrnosti rozděleny na dvě shodné části. Nejnižší úspěšnost řešení měl úkol na tvorbu korálkového náramku podle vzoru, kde děti pracovaly s otáčením.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Inovace a technologie ve vzdělávání
ISSN
2571-2519
e-ISSN
2571-2519
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
22-27
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—