All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Work of children in kindergarten with rigid transformations

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43973228" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43973228 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/11/Itev_1_2024.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2024/11/Itev_1_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Práce dětí v mateřské škole se shodnými zobrazeními

  • Original language description

    V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit úspěšnost jednotlivých dětí při plnění úkolů zaměřených na práci se shodnými zobrazeními, zjistit obtížnost jednotlivých úkolů a určit, která oblast práce se shodnými zobrazeními činí uvedeným dětem potíže. Sondy se zúčastnilo deset dětí ve věku 2 – 3 roky, které na základě manipulace řešily sedm úkolů zaměřených na práci s posunutím, osovou souměrností a otáčením. Úspěšnost řešení úkolů jednotlivými dětmi se pohybovala v rozmezí 14 % - 86 %. Nejlépe zvládly děti skládání obrázků, které byly osou souměrnosti rozděleny na dvě shodné části. Nejnižší úspěšnost řešení měl úkol na tvorbu korálkového náramku podle vzoru, kde děti pracovaly s otáčením.

  • Czech name

    Práce dětí v mateřské škole se shodnými zobrazeními

  • Czech description

    V mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit úspěšnost jednotlivých dětí při plnění úkolů zaměřených na práci se shodnými zobrazeními, zjistit obtížnost jednotlivých úkolů a určit, která oblast práce se shodnými zobrazeními činí uvedeným dětem potíže. Sondy se zúčastnilo deset dětí ve věku 2 – 3 roky, které na základě manipulace řešily sedm úkolů zaměřených na práci s posunutím, osovou souměrností a otáčením. Úspěšnost řešení úkolů jednotlivými dětmi se pohybovala v rozmezí 14 % - 86 %. Nejlépe zvládly děti skládání obrázků, které byly osou souměrnosti rozděleny na dvě shodné části. Nejnižší úspěšnost řešení měl úkol na tvorbu korálkového náramku podle vzoru, kde děti pracovaly s otáčením.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

    2571-2519

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    22-27

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database