All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of teaching with regard to the implementation of activities leading to learning outcomes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43974090" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43974090 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2025/01/Itev_2_2024.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2025/01/Itev_2_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza výukových jednotek s ohledem na implementaci aktivit vedoucích k výsledkům učení z revidovaného RVP ZV

  • Original language description

    Článek se zaměřuje na schopnost studentů programu Učitelství technické výchovy implementovat do výuky prvky Osobnostní a sociální výchovy podle revidovaného RVP ZV. Akční výzkum zahrnoval deset modelových výukových jednotek vytvořených 22 studenty, analyzovaných z hlediska naplňování očekávaných výsledků učení z oblastí Osobnostní rozvoj, Sociální a etický rozvoj a Kariérový rozvoj. Výsledky ukázaly průměrnou míru implementace 33 %, přičemž nejefektivnější přístup byl založen na přímé aplikaci definovaných výsledků učení. Výzkum odhalil, že studenti potřebují metodickou podporu a inovaci didaktiky pro smysluplnou integraci Osobnostní a sociální výchovy do výuky. Přestože mají povědomí o problematice, efektivní aplikace vyžaduje cílený rozvoj.

  • Czech name

    Analýza výukových jednotek s ohledem na implementaci aktivit vedoucích k výsledkům učení z revidovaného RVP ZV

  • Czech description

    Článek se zaměřuje na schopnost studentů programu Učitelství technické výchovy implementovat do výuky prvky Osobnostní a sociální výchovy podle revidovaného RVP ZV. Akční výzkum zahrnoval deset modelových výukových jednotek vytvořených 22 studenty, analyzovaných z hlediska naplňování očekávaných výsledků učení z oblastí Osobnostní rozvoj, Sociální a etický rozvoj a Kariérový rozvoj. Výsledky ukázaly průměrnou míru implementace 33 %, přičemž nejefektivnější přístup byl založen na přímé aplikaci definovaných výsledků učení. Výzkum odhalil, že studenti potřebují metodickou podporu a inovaci didaktiky pro smysluplnou integraci Osobnostní a sociální výchovy do výuky. Přestože mají povědomí o problematice, efektivní aplikace vyžaduje cílený rozvoj.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

    2571-2519

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    4-10

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database