All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Didactic games in mthematics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43974120" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43974120 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2025/01/Itev_2_2024.pdf" target="_blank" >https://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2025/01/Itev_2_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktické hry v matematice

  • Original language description

    Tento článek se věnuje didaktickým hrám v matematice v průběhu celého procesu vzdělávání. V kontextu konstruktivistického pojetí výuky jsou představeny tři konkrétní typy her, které toto smýšlení svým obsahem podporují. Mezi zmíněné hry patří matematický řetěz, geometrický diktát a vybarvovací puzzle, které jsou navrženy tak, aby procvičovaly různé matematické koncepty pro všechny věkové skupiny žáků. Článek se svým záměrem opírá o dotazníkové šetření, které proběhlo v lednu 2023, zaměřené na zjišťování, zda vyučující didaktické hry do hodiny matematiky zapojujía za jakým účelem.

  • Czech name

    Didaktické hry v matematice

  • Czech description

    Tento článek se věnuje didaktickým hrám v matematice v průběhu celého procesu vzdělávání. V kontextu konstruktivistického pojetí výuky jsou představeny tři konkrétní typy her, které toto smýšlení svým obsahem podporují. Mezi zmíněné hry patří matematický řetěz, geometrický diktát a vybarvovací puzzle, které jsou navrženy tak, aby procvičovaly různé matematické koncepty pro všechny věkové skupiny žáků. Článek se svým záměrem opírá o dotazníkové šetření, které proběhlo v lednu 2023, zaměřené na zjišťování, zda vyučující didaktické hry do hodiny matematiky zapojujía za jakým účelem.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

    2571-2519

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    52-61

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database