Possibilities and restriction of marketing models
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000018" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000018 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti a omezení marketingových modelů
Original language description
Článek se zabývá charakteristikou ekonomických a marketingových modelů, jejich možnostmi, dále metodologií a klasifikací marketingových modelů a jejich použití v rámci výpočtové ekonomie.
Czech name
Možnosti a omezení marketingových modelů
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F03%2F0667" target="_blank" >GA402/03/0667: Computational economics - application of systém dynamics approach to analysis of financial market processes and hierarchical management structures - 2</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Systémové prognózování
ISBN
80-7194-559-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
68-77
Publisher name
Univerzita Pardubice
Place of publication
Pardubice
Event location
Pardubice
Event date
Apr 24, 2003
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—