Commercial aspects of region´s competitiveness from the point of view of the regional marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000020" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000020 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obchodní aspekty konkurenceschopnosti regionu z pohledu regionálního marketingu
Original language description
Vznikem samosprávných regionů, krajů v České republice byly pro hospodářské a regionální vědy nastoleny nové teoretické otázky a problémy a bylo třeba vytvořit i nové tržní pojmy, dosud v regionální problematice téměř nepoužívané. Ty jsou převzaty z různ
Czech name
Obchodní aspekty konkurenceschopnosti regionu z pohledu regionálního marketingu
Czech description
Vznikem samosprávných regionů, krajů v České republice byly pro hospodářské a regionální vědy nastoleny nové teoretické otázky a problémy a bylo třeba vytvořit i nové tržní pojmy, dosud v regionální problematice téměř nepoužívané. Ty jsou převzaty z různ
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III
ISBN
80-213-1162-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
48-52
Publisher name
Česká zemědělská univerzita
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 7, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—