Focus Group Interviews, QUALITATIVE RESEARCH METHOD AND AN EXAMPLE OF ITS USING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F05%3A00502785" target="_blank" >RIV/49777513:23510/05:00502785 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Focus Group Interview, výzkumná kvalitativní metoda a příklad jejího užití
Original language description
Příspěvek prezentuje metodu kvalitativního výzkumu: cílený skupinový rozhovor. Seznamuje s možností jejího využití v marketingovém výzkumu, ukazuje metodiku a i výhody a nevýhody uvedené metody. V článku je stručně prezentována praktická studie, kterou autoři realizovali v rámci specifického výzkumu se zaměřením na volný čas studentů.
Czech name
Focus Group Interview, výzkumná kvalitativní metoda a příklad jejího užití
Czech description
Příspěvek prezentuje metodu kvalitativního výzkumu: cílený skupinový rozhovor. Seznamuje s možností jejího využití v marketingovém výzkumu, ukazuje metodiku a i výhody a nevýhody uvedené metody. V článku je stručně prezentována praktická studie, kterou autoři realizovali v rámci specifického výzkumu se zaměřením na volný čas studentů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
E + M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—