All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research of Implementation of CRM in companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00000018" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00000018 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum míry zavádění CRM v podnikové praxi

  • Original language description

    Článek shrnuje výsledky pilotního průzkumu týkajícího se míry zavádění CRM v podnikové praxi. Respondenty byli manažeři podniků Plzeňského kraje, kteří formou dotazníkového šetření odpovídali na otázky týkající se problematiky CRM a jejího uplatnění v podnikové praxi v dnešní době. Větší část otázek byla zaměřena na oblast marketingových procesů v podniku a jejich inovace prostřednictvím CRM. Z výsledků šetření vyplývá stále nedostatečné povědomí o CRM řešení a to jak po stránce technologické tak jako trendu ve vývoji podnikatelských filozofií. Je možné určit i příčiny a zabývat se možným budoucím vývojem.

  • Czech name

    Výzkum míry zavádění CRM v podnikové praxi

  • Czech description

    Článek shrnuje výsledky pilotního průzkumu týkajícího se míry zavádění CRM v podnikové praxi. Respondenty byli manažeři podniků Plzeňského kraje, kteří formou dotazníkového šetření odpovídali na otázky týkající se problematiky CRM a jejího uplatnění v podnikové praxi v dnešní době. Větší část otázek byla zaměřena na oblast marketingových procesů v podniku a jejich inovace prostřednictvím CRM. Z výsledků šetření vyplývá stále nedostatečné povědomí o CRM řešení a to jak po stránce technologické tak jako trendu ve vývoji podnikatelských filozofií. Je možné určit i příčiny a zabývat se možným budoucím vývojem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy - nové nápady 2007

  • ISBN

    978-80-903914-2-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    39-55

  • Publisher name

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article